Dla klientow

 

Dalej nie wiesz, co kupić na prezent dla klientów?

Sprawdź jeszcze kilka pomysłów, na upominki dla klientów

W dobie konkurencji rynkowej wszystkie firmy zabiegają o jak najwięcej klientów. Starają się one przyciągać ich przeróżnymi promocjami i korzystnymi ofertami. Nie brak ludziom pomysłów na dobry marketing, co w efekcie doskonale napędza biznes. Co zrobić, by twoja firma zyskała na popularności i przyciągnęła duże zainteresowanie? Jak skusić klientów do korzystania z usług oferowanych przez twoje przedsiębiorstwo? Podpowiemy ci, co może pomóc w dokonaniu tego!

Jak wiadomo, każdy z nas uwielbia, gdy coś dostaje. Nieważne, czy to saszetka z próbką kremu dodana do jakiegoś produktu czy pamiątka z wakacji od znajomych. Po prostu kochamy być obdarowywani! Klienci nie odejdą od danej firmy, jeśli ta będzie spełniać ich oczekiwania i ich zaskakiwać. A czym zaskoczyć? Voucherami na usługi lub towary! Prezenty firmowe pokazują, że dbamy o dobro naszych klientów i pamiętamy o nich. Daje to poczucie biskiej relacji, a nie tylko kontaktów związanych z biznesem. W ten sposób można okazać, że dany klient jest szczególnie ważny. Można obdarować każdego, kto odwiedzi sklep lub jest zarejestrowany na stronie internetowej, lub tych, którzy są członkami klubu. Wszystko zależy od managera.

W obu przypadkach trzeba najpierw zastanowić się, co chcemy podarować. Możliwości jest bardzo wiele w zależności od profilu działalności, którą prowadzimy. Jeśli jest to spa, można dać prezent w formie zniżki na jakiś zabieg albo bon na masaż. Na pewno każdy klient będzie zadowolony z takiego podarunku! W sklepie stacjonarnym lub internetowym można zaproponować zniżkę lub voucher na zakup danego produktu.

Klienci, o których dbamy, będą pamiętać naszą firmę i chętnie do niej wrócą. Jest wiele okazji, by podarować im drobny podarunek, np. święta, jubileusz naszej działalności i wiele innych.

Sprawdź karty podarunkowe, zobacz vouchery, prezenty, upomniki. Wybierz pomysł na prezent.

Skontaktuj się z Redakcją
Formularz kontaktowy




Zapisz się do newslettera